Morning gossip

Okej vaknar upp som precis som alla andra mornar, bara lite tidigare och allt är bara lite annorlundare. För det första hittar jag inte min fjärrjontroll någonstans, vänder upp och ner på hela rummet tills jag hittade de i ett hörn vid min säng. Men men, alla fall sätter på femman igen efter att ha bytt kanal och inte hittat nått och vad kommer upp? Gossip Girl, jag vet life is wonderful. Och det är inte bara ett avsnitt utan ett helt maraton, visst visst jag har sett alla avsnitt de är ju inte de men ändå, det är ju hur underbart som helst. Vilket tar mig till min lilla punkt i det här, jag har kommit på hur underskattat snygg Taylor Momsen (som spelar Jenny) är och hon är inte bara snygg hur kan variera det, hon kan va snygg som fan eller söt som socker. Det är helt sjukt, det är verkligen onaturligt att vara så "perfekt" som hon är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0