Mandy Moore

Okej, jag vet att jag igår satt och sa att Olivia Wilde var den snyggaste tjejen och hon är fortfarande de men jag måste bara lägga till att Mandy är där med henne. Hon är så jävla snygg och saken är den att hon dejtar Ryan Adams, liksom hallå? Kolla på honom, hon kan få verklgen vem hon vill och hon väljer honom. Alltså han har en otrolig sångröst, det är inte de men han ser ju ut som jag vet inte vad. Medans hon ser ut som hej jag kan göra hur fula miner som helst, klä mig som en lodare och fortfarande vara bland världens snyggaste kvinnor. I allafall villa bara säga att jag verkligen tycker att hon är bland de snyggaste människorna i hela världen.

OUT19503845.jpg OUT19503845.jpg image by gimmemore2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0