Lite efter

Hahahah, sorry att jag inte har skrivit på så länge. Men men vad ska man göra, typ bara chillat de senaste dagarna om man bortser från igår när jag gjorde mitt matteprov som bara typ gick åt helvete. Det gick verkligen helt åt helvete, det var värdelöst. Men men vad ska man göra, idag är det prov igen i Svenska får väll se hur det går. Hahaha nästa vecka börjar min APU ska vara på tur teatern i Kärrtorp tillsammans med Jennifer det ska bli sjukt kul. Ska prata med Andreas idag om när vi ska vara där och sånna små ditaljer, hahahaha..


Fan snart, eller aah om en timme månste jag dra, idag är de chilla i Tanto med människor, sen sova hos Jennifer och upp tidigt som fan och jobba imorgon. Sen ska Jennifer hem till mig och vi ska gaya oss hela helgen haha, vi äger allt och alla. Fan va skönt de är, ska iväg och köpa lite små saker till Mäzi <3

Fan va jag saknar Mäzi, suck jag vill inte vara i Stockholm, helst inte ens i Sverige. Mne nu är de så att jag är de, synd för mig då.. Men men de kanske blir bättre när man slipper pluggandet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0