Life Is Short

Var och shoppade lite med mamma idag, ska plugga matte, har iof redan börjat med det och så har jag sökt sommarjobb, det kändes ju lite skönt. Annars känns det segt som fan min fot gör ont och jag vet fortfarande inte vad som har hänt, det är jätte mysko?.. Men men vad ska man göra, typ as trött kollat på One Tree Hill och så har jag varit och lämnat in min iPod på Apple store för att dom ska fixa den och killen i butiken var jätte snäll och inte dryg på något sätt som den andra killen var. Det kändes härligt hehe.. Fast första satt jag och snckade med en kille i telefon hela morgonen typ för att se om de gick att fixa själva vilket inte fungerade även om vi försökte hur många olika saker som helst och han var också jätte snäll. Så jag antar att man kan säga att denna dagen började extremt bra, helt peppigt liksom. Och imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, det är nästan att jag hoppas att det bli en lung dag bara för att. Men men, det är kul med folk också så länge de inte drar ut på saker eller om de är otrevliga liksom. Hoppas att min fot är bättre till imorgon också, fast det tvivlar jag på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0