Har inte pallat riktigt.

Fan har typ inte skrivit på hundra år men man kan väll börja med helgen kanske?

FREDAG
Började dagen som alla andra i skolan, typ svenska prov som jag inte hade pluggat till.. Men de gick väll som de gick liksom, sen så var de typ engelska segt som fan hängde med Jennifer på hennes drama och efter de drog vi till Medis och mötte Amelia. Vi drog till BOA och åt och väntade på att resten av folket skulle komma. När dom kom satte vi på Thirteen kollade på den och när den var slut drog vi till Tanto, det var as tråkigt, segt som fan och människor verkligen överallt. Sen så jaa.... Jag och Jennifer drog hem till henne och sov och åt pizza hahahaha..


LÖRDAG
Vaknade as tidigt som vanligt hahaha skulle jobba, fan va trött jag var då. Gick upp och fixade mig sen iväg till Slussen och iväg till jobbet. Sen gick väll dagen i normal takt och allt bara flöt på. Mamma kom och hälsade på och köpte lite blomlådor och lite väntade tills jag slutat så skjutsade hon hem mig och min kära syster. Vid åtta halv nio mötte jag Jennifer i Högdalen och vi köpte massa onödigt. Sen så typ dog jag och somnade (Förlåt Jennifer) hehehehehe.. Jag kan fan inte fatta hur trött jag var.


SÖNDAG
Ja dagen var lite små seg vi typ kollade på film och var cp hela jävla dagen, var i stora parken och så var de typ en unge som var jätte söt och gullig. Och sen var det en jätte mjäkig unge som man bara ville döda som var jätte kaxig och bah what the fuck are you doing? Och både jag och Jennifer bah va? Var fan varför kan en jätte liten unge sånna ord? Eller? Vart fan kommer allt i från visst jag jag kanske svär lite mer än vad jag skulle, men jag passar mig ändå lite inför små barn, så varför sitter den här typ 4-5 åriga killen och säger WHAT THE FUCK ARE YOU DOING?!.. Nä det kändes inte helt okej, sen så drog vi tillbaka till mig och jag typ mådde as dåligt och höll på att spy men gjorde som tur var inte de. Sen kollade vi på TV och gick och la oss för att börja våran första praktik dag.


MÅNDAG
Som sagt det var får första praktik dag och vi fotade affish bilden, vi målade och riggade ljus, det var sjukt kul och tröttsamt. Men men det var en bra första dag och imorgon (eller aaa idag tisdag) ska vi fixa affishbilden och fixa massor i photoshop och va roliga. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0