Godmorgon.

Idag är en ny dag med nya hopp, nya förväntningar och nya överraskningar. Jag vet inte hur allting ska gå men de löser sig, jobbet, Björn och allt, tyvärr missar jag ju Hannes, visste inte förns igår att han skulle va med, men men.. Har ju sett honom uppträda förr, men han är sjukt bra. Fan va jag inte vet hur jag ska känna längre, jag vet ingenting längre, Maija, Totte och Jennifer ska ge mig 16 spänn för våran lilla avskedspressent, det är sjukt sorligt, jag dör. Fast vänta jag kanske dör för att det är så jävla tidigt på morgonen och jag måste vara uppe, så är det nog hahaha. Men men jag hoppas på att dagen blir en toppen dag och jag har planer för min födelsedag btw, jag ska på Sex And The City premiären med Anna Blåst as kul, fan va vi ska äga allt, kärlek liksom!!!! <3


parker24.jpg parker24.jpg image by thecityalwayson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0