Fredag, segdag.

Japp denna dag har varit en seg dag, svenska typ inte göra nått. Sen lunch i hundra år, engelska som vi inte gjorde nått på och sen typ hjälpa Jennifer att fixa hennes G i text. Sen så åkte jag till stan och träffade Blåst, vilket var kul eftersom vi inte har träffats på länge vi var onyttiga på John Chris (så värt det) hehe, fick en liten sockerkick när jag smackade hennes kladdkaka dock. Sen gå runt i stan och kolla på skor och kläder, jag hittade en jätte söt klänning på h&m som jag tror att jag ska köpa och Anna köpte en skit snygg klänning på TopShop, jätte söt. Det var mysigt, mysigt. Sen drog jag hem och typ sov och nu sitter jag här och kollar på Oceans twelve.. Imorgon är en tidig dag, sen ska jag umgås med Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0