Fan

Jag vet inte, jag kommer sakna alla så jäla mycket. Känns helt sjukt den 4/6 tar de studenten liksom. Våran älskade underbara Palmira, fast fan vi ska ut i sommar babe!! :) Åh det känns så konstigt och sen kommer jag att komma tillbaka till skolan i höst, och då är de vi som är treor, det är vi som står på tur att ta studenten. Liksom hallå vart fan tog tiden vägen? Vad var det som hände. jag menar jag och Jennifer valde ju typ Kärrtorp som gymnasium igår och nu är vi här. Två år har gått hur snabbt som helst och det är snart bara ett år kvar. Nä jag kan inte ens tänka på det hela.

Men men, idag var jag med snyggish Elvis och fotade henne, så jag är klar ^^ Party party, hahaha *mackor i solen och pärondricka*. Vi äger verkligen alla, fan kung fu panda, fan va jag längtar, vi kommer ha så jävla kul. Vi äger på att gå på bio tillsammas, åååh Juno!! <3 Fan va kul vi hade när vi såg den.


för att avsluta dagen riktigt bra, har du en otter i familjen? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0