Bodyguard

Jag vet att jag har skrivit lite mycket om film och serier och typ kändisar, men de är mitt liv. Jag gör inte mycket mer, jag ärlskar film, jag kollar på överdrivet många serier och jag älskar att veta vad som är nytt även om det är det mest ointressanta i hela världen. Men alla fall, jag har precis kollat klart på Bodyguard som enligt mig är bland de underbaraste filmerna någonsin, iof säger jag väll det om ganska många filmer, men de är bara de att jag verkligen älskar fil och om de är något jag inte tycker är bra så säger jag de också. Som slutet på Bodyguard, liksom varför? Varför kan de inte bara vara tillsammans for ever more, men då kanske inte filmen hade blivit lika stark som den är. Fast jag kan förstå det, för det finns typ inget som är så fint som när hon står och sjunger, helt upprörd och sliten i bitar utan att visa det minsta tecken på svaghet. Okej, jag ärligt talat skulle kunna kolla på denna filmer om och om igen, verkligen helt underbart, men nu är de dags att sova ska tillbaka till min APU imorgon, och jag är fortfarande inte hela frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0