21 MAJ!!

Okej, fatta det är den 21 Maj, jag fattar inte hur bra/dåligt det är. För att idag är det en månad kvar tills jag fyller år, jag menar en månad. Det är ju helt sjukt, jag fattar inte det här har hänt jag menar för två år sen var jag och Jennifer liksom två n00bs som bah hehehe kul att sitta här och göra ingenting vänta på att få svar från olika gymnasier och nu, nu är det en månad kvar tills jag fyller 18. När sommaren är slut så börjar man trean, allting börjar, det är Jennifers fest, projektarbeten, 3 månaders praktik och massvis med andra saker. Det är helt sjukt jag vet inte vad jag ska göra tiden bara rinner iväg, känns som om livet är lite som ett gigantiskt timglas och vi bara åker med utan att veta vart fan vi är på väg.. Men men, nu ska vi iväg och fixa det sista, härligt härligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0