1 Maj

Hahaha som sagt vaknade klockan 6.00 och bah öööhm, de är bara Lala som ligger i soffan, var är Jennifer och sen somna lite igen vaknade klockan 7.00 nästa gång och Jennifer kommer in i vardagsrummet. Därefter går jag och duschar och sen in i Jennifers rum och typ kollar på nån gay hundfilm hahahaha, sen iväg till bussen för att möta mina kära syster och åka till jobbet.

Extremt lång dag på jobbet, men de var skönt ändå, efteråt fick jag skjuts till Årstaberg och sen kom mamma och hämtade mig i Älvsjö ^^ hehe, sjukt skönt. Typ hem och äta kolla på tv och bara ta de lungt.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 15:06:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Amanda

Kika in i min nya blogg!

2008-05-02 @ 15:19:48
URL: http://minarosadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0