Party like a rockstar..

Idag ska jag chilla med brudarna hemma hos snygg Frida (lillebror) helt underbart <3 saknat mina snyggingar

Namnls.jpg picture by BatmanFFS

liksom. the outfit for the day är chill, inget överdrivet och liksom slapp. Snygg, men min adidas tröja jeans, tunika linne. Och självklart
mina snygging skor, parfym, TH - Dreaming. Mina snygga hjärtörhängen från H&M


Sjukt härlig dag i skolan typ bara slappa, chilla.
Sitta ute på skolgården och slappa i solen.
Det var första riktiga vårdagen idag, det var varmt och häligt. Sitta som förut, med tha gang
och snacka om konstiga random saker liksom.
Så jävla värt. Typ inga lektioner, ta närvaro
och bara ta det lungt.

Mycket bra dag, och den braiga dagen fortsätter <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh me like

2008-03-14 @ 11:40:46
URL: http://jessohyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0