Vilken dag

Segt, japp det är vad det har varit en seg dag. Men det är okej, nästa vecka ska jag iväg och fixa min nya mobil (födelsedagspressent) mitt simkort vart fixat idag, kommer att ta ett kontantkort istället, med tanke på att jag inte har något jobb och då inga pengar, men de ska man väll kunna fixa på något sätt, eller? Ja, vi får väll se. Jag håller på att fixa OTH så jag kan ha de på min iPod som jag hoppas att jag får tillbaka snart.

Någonting jag kom på idag, är hur bra Fresh Prince är, det är helt sjukt bra och jätte roligt har inte sett det på typ hundra år men jag har ändå sett alla avsnitt och kan de flest i huvet, det är lite som vänner som även de är bland de bästa serierna ever. Det är helt sjukt vad man kollade på många serier som inte visas längre, som typ Fullt Hus. fan vad jag saknar det, men jag vet inte. Jag vill ha någonting att göra, just nu gör jag ingenting och jag har typ jätte tråkigt. Imorgon ska jag iväg på bio med min kära syster, härligt, härligt.



Kommentarer
Postat av: josefin

haha...det är som att läsa om sitt eget tv-liv här på din blogg....du har fått med allt, precis allt jag gillar. till å med fresh prince...

2008-06-11 @ 11:41:20
URL: http://essman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0