Vänner.

Kollar på vänner, det är så sjukt underbart. Fattar inte hur man inte kan älska det? Hur kan man inte tycka att det är kul? Hur kan man inte uppskatta de?! Det är det avsnittet när Rachels pappa är sjuk och Joey försöker att lära sig franska. Jag älskar Rachel när hon blir helt sjukt söt och tycker att Phoebe är sexig, men jag menar vem gör inte hehehe.

 Jag vill ha pengar, jag vill ha nytt smink jag behöver nytt smink. Jag vill flytta hemifrån och jag vill bli rik. jag fattar inte hur smink kan förändra så jävla mycket, när man verligen känner att idag är inte en bra dag så sätter man på sig lite smink så ser man typ hundra gånger bättre och känner sig sjukt mycket snyggare. Iof så behöver man inte alltid det, det är helt sjukt konstigt, men de är så de är. Fan va snygga vissa människor är med smink lalalalala...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0