SEX AND THE CITY!!!

Yeeey, efter att ha en bra fortsatt dag igår med avslutning, student motagning hos Palmira och massor med kul och seghet på Långholmen och Tanto så fortsatte dagen till idag. Idag är det inte bara 15 dagar till min födelsedag utan även 15 dagar kvar till Sex and the city premiären, biljetterna är köpta och allt är party party. Det är jag, Blåst och Jennifer som ska gå, fan va kul vi ska ha, fan vad jag längtar, min födelsedagspressent till mig själv liksom. Snart bär jag och Jennifer oss av till GBG bara några timmar kvar, en dag på Liseberg, hem på kvällen och sover hemma hos mig. Härligt härligt ska det bli, kan inte hålla mig vill verkligen se filmen nu och glassa och ha det härligt. Det är verkligen det bätsa, nu är de bara att inte ha för stora förhoppningar för då kommer filmen inte att bli lika bra som man vill att den ska vara, men va fan man måste ha förväntningar annars blir det inte spännande, ååååh vad jag vill se den nu!! NU! NU!! NU!!! hahaha...

sex-and-the-city.jpg Sex and the City image by mrsbatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0