Sex and the City maraton..

Okej, nu har det börjat. Sex and the city maratonet på 3:an har satt igång. Det håller på ända tills 23.00 ikväll, sjukt skönt. Har haft en bra dag med mina kära vänner som kommer och överaskar med härligheter sådär. Hehehe, japp och så är de ju bara 3 dagar kvar, imorgon ska jag träffa Jennifer. Hur kan man inte älska Sex and the City? Och snart är det premiären, jag kan inte längta mer, på riktigt, jag nästan dör. Jepp, men vet du vad? Jag ska utöka mina mål det här blivande året och faktiskt göra det inte bara säga att jag ska det och sen inte göra det haha, men vi får väll se hur bra jag lyckas men jag ska lyckas på något sett.

2112917371_77859ce49b_o.jpg Audrey and Hanna image by JameyCHRIST

Kommentarer
Postat av: berra

så du skall inte se på fotbollen?

that's a shame : o XD



den absolut bästa är iaf Samantha, tror jag.

Nymfomanen XD

2008-06-18 @ 19:59:31
URL: http://wattsup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0