Sex and the City.

Som ni nu vet var det min födelsedag igår och jag var på SATC premiären, den var underbar. Filmen var helt toppen, men med vissa sega delar. Men de var helt underbar och jag gillade mig och Jennifer i slutet, helt knäpptyst i salongen och båda drar inte ett häppnadsväckande andetag pga av en viss mr. Men inte nog med att det var en underbar film, vi träffade även på våran underbara Palmira, alltid lika kul att träffa människor, speciellt de som är helt underbara som Palmis. Åååh till alla er som var som jag och inte visste vad ni skulle tycka om ni nu bestämmde er för att se den, gör de ta steget våga se den de kommer inte förstöra eran syn på SATC, de kanske tom. skulle få er att gilla de ännu mer. Jag trodde jag skulle dö när hon satte på sig sin klänning den är så sjukt vacker, och de är så himla mycket som händer, det är de ena och de andra. Men slutsatsen är dock att de är en underbar film, en film för alla, speciellt tjejer som älskar fashion, life och lite där till.


Kommentarer
Postat av: Palmira

Grattis igen babe ! :D Och filmen var heelt underbar! <3

2008-06-23 @ 12:12:40
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0