Pengar, makt och jag.

Idag har jag varit med mamma på 3 olika banker, först Swedbank som är min nuvarande bank och få en internetgrej och en ny telefon kod. Sen var vi på Nordea och hämtade ut mina pengar och tog bort mitt nordea konto, efter det trippade vi vidare till handelsbanken och kollade hur mycket pengar jag hade på mitt sparkonto där, och satte in lite pengar på det. Det känns sjukt skönt, jag känner att jag har rätt mycket pengar iof ska jag inte använda dem och min kära mor ska fortsätta att sätta in cash de här året också. Men men.. Nu är de dags att börja ta lite egna ansvar, vad man vill göra med pengarna vad som ska sparas och vad som kommer att ske,

Livet leker, ta vara på varje dag som kommer.
Du får aldrig tillbaka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0