Ny lampa?

idag ska jag iväg med min kära moder och kolla på lampa i hopp om att finna en till mitt rum, jag har nämligen inte hittat någon på typ lite över ett halvår nu.. Hahahaha, men jag vet inte hur jag vill att de ska se ut heller? Och jag måste bara påminna alla som inte håller koll att idag är det enbart 8 dagar kvar. Det känns helt sjukt ska umgås med Anna och Jennifer på min födelsedag (alla fall på kvällen), jag och Blåst har suttit och pratat om det hela morgonen, hur vi ska fixa allt innan filmen och hur vi ska ha det. Massa mys.. Och jag och pappa ska iväg och shoppa en ny mobil till min födelsedag på måndag *yeeeeeeeeeey*...


stoplight.png red light green light 123 image by im_such_a_ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0