Iiiihk!!

Aaaaah, detär 4 dagar kvar och jag har varit och shoppat med pappa, jag får min älskade mobil på min födelsedag, jag behöver inte vänta och vi ska till Finland i höst wooohooo!! :) Fan va glad jag är just nu, det känns helt sjukt att de bara är 4 dagar kvar och jag ska på Sex and the city premiären på min födelsedag. Allt är bara så pepp, kvällen med Blåst och Jennifer är så gott som klar, de sista fixar vi på torsdag, och sen absolut sista fixar jag på min födelsedag.. Så peppad att de finns inte.

Kommentarer
Postat av: Frida a lá buzzlightyear

haha finland.. utalade finland på ett typiskt finskt sett



;)

2008-06-17 @ 21:18:12
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0