HALLÅ?!!

Har pratat med min kära syster och planerat kvällen, ringde till Metro men hon va inte inne. Så jag ska ringa senare, gör inte så mycket mer än kollar på tv och försöker att städa lite i mitt rum, vilket inte heller går så bra. vet inte vad jag ska ha på mig idag, fan ska man se ut? Hallå liksom vad ska jag ha på mig? Nä.. Men någonting jag har tänkt på är vad ska jag ha på mig på min student, jag vet att det är ett år kvar men ändå? Och vad ska jag ha på mig den 20:onde då vi ska iväg och fira mig. Hmmmm? Sånna här saker är sjukt jobbiga men va fan.. Tror att jag vet vad jag ska ha på mig på min födelsedag, och jag vet vad jag ska ha på mig på flaket hahahahaha... Okej jag kanske planerar lite för mycket..

MEN VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IDAG?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0