Godmorgon världen

Idag är den dagen jag faktiskt har väntat på så länge, ända sen i början på tvåan, idag tar tvåan slut och när jag kommer tillbaka till skolan kommer det bara vara ett år kvar. Det känns helt otroligt, det känns som en dröm, som om vad jag än gör så vägrar tiden att sakta ner, det var ju liksom början av tvåan bara igår känns det som. Vad hända med hösten, julen, nyår vart fan tog allting vägen? Iof hade jag blande de bästa året förra året och mitt nyår var helt underbart. Ja det här året har ju också varot helt underbart. Det känns lite sorligt ändå och snart är det min födelsedag, jag kommer att bli 18 och det känns helt sjukt. Men va fan nu jag ska vara helt peppig <3



happy.jpg happy image by belen1022

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0