31 Maj

Jobbade och segade, sen hem till Jennifer äta lite, sen så drog jag, Lala och Jennifer till Långholmen och hade helt sjukt kul när vi stog och kollade på sveriges komiker. Skönaste 14åringen som man verkligen inte kunde fatta att han var så bra, och sen kom han!! BJÖRN!!!! Jag tog halvt dog och jag och Jennifer körde lite av hans grejer samtidigt som honom hahahaha...

Sen efter det var klart så mötte vi Anton bakom scenen, för att sen gå till Tanto. Och vem möter vi på vägen? Lollo och Marin, jag har saknat Lollo och så såg vi Magnus Betner på vägen också och man kan ju inte, inte stanna liksom så jag och Lollo frågade om vi fick en kram och de fick vi ^^ <3

HAPPY!!!
Sen så vart det Tanto, segt men jag fick träffa Lea massa mys och sen så drog jag, Jennifer och Anton.. Vi lämnade typ Anton när vi kom till Jennifer och då kollade vi på slutet av Matrix och jag gjorde pizza, den var massa god.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0