Mysig middag

Japp jag kom hem för ett tag sen från en jätte härlig middag med brudarna Jennifer, Blåst, Cissi & Marie. Det var extremt trvligt, vi åt jätte god middag som jag är väldigt stolt över mina små sötingar att de lyckades göra. Japp, var härligt, härligt även om jag var tvungen att dra ganska tidigt med tanke på att jag ska upp vid halv sex för att gå upp klockan sex. Jag ska ju jobba vilket är helt sjukt bra, jag vill nämligen ha miljoner kronor för jag vill shoppa loss. Jag vill shoppa jag har hittat jätte mycket snygga grejer problemet är bara de att jag tror inte mamma och pappa vill betala allt, iof så betalar de nog lite men inte allt. Jag vill ha pengar så jag kan köpa mina grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0