Lite om mig, waaaaaaaaah haha..



Tre namn du går under:
Anna
Batman
W
Tre saker som skrämmer dig:

Framtiden
Överdrivet höga höjder
Balder

Tre saker du har på dig just nu:

T-shirt, trosor... :P

Tre av dina favorilåtar just nu:

EMD - For You
Amanda Jensen - Amarula Tree
Gavin DeGraw - I Don't Wanna Be -__-
Tre sanningar:

Jag är lite besatt av vissa band
Jag är typ beroende av överdrivet många tv serier
Jag älskar mina vänner

Tre hobbys:

Musik
Vänner

Film/Serier/Datorn

Tre saker du vill ha:

En ny kropp

Cash
Ett jobb


 

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha skojar du med mig? I <3 mitch hewer ;) så snygg så det finns ju inte, vilket innebär att avsnitt 1 & 2 självklart är mina absoluta favoritavsnitt i säsong 2 ;P du har visst bra smak när det gäller annat än serier också med andra ord hahaha ;D

2008-07-22 @ 13:55:11
URL: http://madeleneskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0