Kul med telefonsamtal.

Okej jag måste medge en sak jag hatar att prata i telefon med folk som jag inte känner, jag undviker att ringa och fråga saker och jag har typ ångest när jag måste. Men så ringde de en snubbe från företaget Gallup för att fråga lite frågor angående typ "teknik" mobil. Och de va as kul jag va inte ens nervös, iof kännde jag mig som den mest ytliga människa man någonsin skulle kunna prata med och jag typ satt och lät över ytlig men men, de va verkligen jätte kul. Plus att killen som jag sanackade med verkade vara sjukt sköning ^^ hahaha...

Det var ett stort steg för mig känner jag. Speciellt när jag brukar vara den som bah euw, nej jag vill inte svara på nånting. Jag vill inte va med och typ va hej jag är överdrivet dryg liksom..

banner2-1.jpg hanna beth, audrey, jac image by Confederate_Wolf
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0