Klippning, sprutor och sova.

Torsdag

Japp, för två dagar sen så var jag lite sen, jag försov mig. Ja, va skulle jag göra? Ringde till sjukthuset och ändrade min tid åkte in till frisören och klippte mig, jag känner mig lite som en ny människa, med lugg och inga slitna toppar livet kunde inte kännas bättre. Nä, sen var det dags att gå till sjukhustet, skynda mig lite möta min sjuksköterska få mina sprutor och ja sen var man klar där.

Vad skulle jag hitta på liksom?

Nä, så jag bestämmde mig för att åka till Globen, det ställe jag kan typ bättre än något annat på hela jorden. Ja, så köpte jag leggins och en ny hårborste (tro mig den behövs). Sen var det en stund kvar innan jag skulle möta mina kära vänner Jennifer och Blåst, så jag drog till Medborgarplatsen köpte en cola light och väntade på att tiden skulle rinna iväg. Och då kom det som en förändring allt blev mörkt och det började spöregna. Jag sprag in i söderhallarna innan allt hann komma ner på mig. Efter ett tag ringer Jennifer och säger att dom är i Söderhallarna dom också. Jepp, så vi möttes, deras kläder rann av vatten och Jennifer var prickig i ansiktet av regnet. Det slutade lite så vi drog till Jennifer sen drog vi för att äta, och killen i grillen var fan den mest idiotiska inkompetenta människa man kan ha mött, orkar inte ens förklara han idioti.

Men men, efter allt som hände denna hysteriska dag slutade den ändå väldigt bra. Vi avslutade allt med att kolla på Sex and the City, sen var det tack och hej nu sover vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0