Ja du..

Ja vart ska man börja? Allting började så jävla bra igår. Det var härligt, men sen vart det lite segt, det vart tråkigt så vi drog ut och åt. Japp, vi åt och sen så tänkte vi, varför inte göra någoting kul som att dra till ett visst ställe. Det var en dum ide allting slutade i ett helvete vet inte hur jag ska beskriva det men skit samma.

Vaknade lite små tidigt sådär idag och typ segade framför tv:en lite halv boring.. Sen så typ aah, fortsatte vi att sega tills Blåst skulle dra till bussen och ut på landet och Jennifer och jag skulle till sushi stället för att jag var hungring. Japp sen så drog vi till Jennifer, jag hade ett vädigt roligt samtal med min kära mor. Vi drog till Ica och köpte massa tjockis grejer och mat..

Och nu sitter vi här försöker få reda på vart Danny har köpt sina über snygga solglasögon hahaha.. Vi bestämmde oss för att fråga honom själv, verkade lättast så, japp. Segar framför tv:en igen och denna gång kollar vi på moonlight *se förvånade ut* hahahahahahah..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0