Grymt tidigt.

Japp jag gick och la mig för ca 6 timmar sen, jag är inte riktigt vaken men ändå snart på väg till jobbet med pappa. Det känns överdrivet tidigt, vilket det gör varje torsdag. Jag jag vaknade för kanske 15 minuter sen och snart mycket snart ska jag dra, fick iof en trevlig överaskning när jag satte på tven.

Håkan <3

Dom e uppe på taken alla e högt över staden
Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort
Å ja våga aldrig hålla din hand
Vi är inte sånna som i slutet får varann.. 

..Å alla bara pratar "e de sant" och "ja har hört om dig"
Ja kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna  sänder ljus till mej å skatorna
Alla dansar, å ja tänker e du också själv?
Var e du ikväll.. 

Vem kysste Elin  bakom ryggen på Marie,
var e den store poeten som hon va förälskad i
Fanns de en plats i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort för ja undrar så.. 
..Å ja undrar va som händer i vår del av stan'
Vinden håller tal vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött  å alla flickor har gått hem
Å du va sötade än dom men ja slängde
bort de igen ja slängde bort nån slags vän.. 
De va så mörkt  den kvällen ja gick hem ja hade hoppats på något,
HOPPATS PÅ NÅGOOOT! 
(hoppats på något, A-ha) 
Om du vill ha mej, 
nu kan du få mig så lätt 
Om du vill ha mej, 
nu kan du få mig så lätt 
Om du vill ha mej, 
nu kan du få mig så lätt 
Om du vill nå mig, nu kan du FÅ-Å-HÅ MEJ

Lura mej  nej,nej va folk än säger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0