Eli Stone

Japp nu kommer de, ögonblicket ni alla har väntat på såååå långe, eller kanske inte. Men ändå, de är en jätte bra serie och jag vart helt kär från första av snittet när man bara sitter och sjunger med..

Well I guess it would be nice
If I could touch your body
I know not everybody
Has got a body like you

Yes, ja vad ska man göra liksom nu börjar det och det är bara kolla för som sagt, man blir fast. Hans hallucinationer är ju helt fantastiska, George Michael i ens vardagsrum, kom igen liksom, hej. Sjung Faith om och om igen tills jag typ dör, hjärnan exploderar och världen går under hahaha.. Ja, som jag skrev i mitt förra inlägg är jag trött, sjukt trött. Och jag ska upp klockan typ 4.00 *grattis till mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0