Brangelina twins

Nu ska väll även jag vara lite tråkig och skriva om dessa barn hahahaha, men verkligen kom igen jag vet att de inte skulle få normala namn men, Knox Léon & Vivienne Marcheline, hallå?! Va?! Kom igen, räcker det inte med att alla era andra barn har mongo namn, visst det behöver ju inte vara vanliga typ Jake och Julie, men de kunde ju vara lite mindre out of it, eller?! Tydligen inte. Hahaha, jag är sååååå uttråkad just nu. Visst ungarna kanske är rätt söta och så men varför, verkligen varför döpa dem till detta? Jag orkar inte ens klaga längre.


Kommentarer
Postat av: frida

jag tror inte de är dom på bilden men men ;)

2008-07-16 @ 09:16:12
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com
Postat av: A.

Det tror inte jag heller, men man hittar ju inte bilderna så de är lite bra att ta samma som du ^^

2008-07-16 @ 10:24:14
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0