Aaaaah ^^

Okej, filmen var sjukt bra. Pierce Brosnan kanske är gammal men han är fortfarnade lika charmig som alltid. Sen har vi den snyggingen som spelar en av huvudrollerna mr. Dominic Cooper gjorde inte saken sämre. Sen tog filmen slut, dags att dra till Blåst och chilla, kolla på film och sen va alla typ sjukt trötta.

Vaknade vid typ 11 tiden i morse, satte mig ute och chillade. Sen vaknade Jennifer vi satt och kollade på Gilmore Girls. Och tillslut vaknade även Blåst, japp. Sen skulle jag in till stan möta min vän Simon, åkte in chillade lite med honom, sen till Högdalen (där jag köpte mina nya glajjor ^^) Happy happy...

Japp coh nu sitter jag här hemma kollar på matchen och lackar på vissa spelare... *suck* men vad kan man göra? Nä, jag ska fixa med min tvätt och sen ska jag iväg igen tillbaka till Blåst. Ska äta innan också, fan va trött jag är.. Men men inten att göra åt saken ska kolla klart på matchen med Pappa och så ska jag typ vila en liten stund.

DOMINIC COOPER as Sky Hansen in the musical romantic comedy "Mamma Mia!"
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0