Ryan Atwood and Hanna Beth...

119478904334.jpg 119478904334.jpg image by __skitten


Okej, jag har fixat mitt hår nu, de är jätte långt och det känns sjukt bra.. Däremot kan jag inte förstå hur allt kan bli som det blir, sitter och kollar på Grey's hela dagen. Förutom när jag är ute med folk och när jag är trött och sover.. hahahhahaha

Jag ser för tillfället ut som en blandning av Ryan Atwood och Hanna Beth vilket gör mig rätt glad, för Hanna Beth är typ sjukt snygg och jag älskar OC.. Idag skulle jag har varit med min kompis, men saker händer..  Folk länmar, folk riskerar allt för att inte låta någon komma in i dears liv, varför? Du lever en gång, livet är långt, det är det längsta du någonsin kommer att uppleva.
Ta vara på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0