Beas fest.

Gårdagen började bra, skolan var chill inte mycket att göra.
Sen hem börja fixa sig inför att dra till Bea senare, smsade med Jennifer för att
bestämma en bra tid att mötas och sen var de bara börja fixa sig.
Var lite med min kompis Simon innan.
Mötte Jennifer 20.00 i Gullmarsplan och inte bara Jennifer,
utan Sara, Maija och Sandra med.
Sen åkte jag, Jennifer & Maija med Farsta tuben för att hon skulle möta Lukas
som hade hennes saker. Och där träffade jag min söta, underbara vän Lea.
Sen kom Johan på samma tub också.
Så vi åkte till Tallkrogen och väntade på resten av folket,
både de som Johan skulle möta och de som vi skulle möta.

Sen kom hela gänget och vi drog vidare till Bea, först var det lite svårt att hitta men
sen kom vi rätt. Sjukt kul på festen, massor med människor vart man än vände sig..
Sara hade haft lite för mycket att dricka så jag satt och tog hand om henne när hon spydde
tills hon mådde bättre sen när de inte var så många kvar mådde Erik illa också så jag
hjälpte honom också när han stog och spydde.
Sen hände det lite små saker...

Typ somnade vid fem tiden i morse och vaknade samtidigt som Johanna skulle
gå vid åtta tiden.. När Johanna hade gott så skulle jag ta mitt glas vatten och självklart är
jag klantig nog och välter mitt glas över min mobil så nu är den typ förstörd.
Och vägrar att funka, sjukt jobbigt men men, vad ska man göra..
Har pappas gamla mobil och jag ska antagligen köpa en ny söt..

Men men gick och la mig på soffan, sen så vaknade Erik och Maija..
Och dom typ drog, sen var de jag, Bea och Magnus kvar hemma hos Bea..
Så vi drog till ica och köpte cola light och chillade, drog tillbaka till Bea åt och
sen var det till att börja städa. Kom hem vid typ två, tre tiden och typ gick och la
mig..





Kommentarer
Postat av: E.

Mycket bra fest.

2008-02-21 @ 12:10:11
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0