Vem har namnsdag idag?!

Jo det var jag, alltså Anna och alla andra som heter Anna. Och vad mer händer idag? Jo, mina föräldrar har varit gifta i 19år och det är min dopdag. Ja, en väldigt händelserik dag och för att fira den på bästa möjliga sätt så var jag med Anna. Vi hade en extremt mysig fika och vi satt och pratade så galet länge vilket båda verkligen kände att vi behövde göra för att få ut oss allt som vi kände att vi behövde. Jag fick lite extra pengar av mina föräldrar, vilket var väldigt trevligt. Sen har dagen bara rullat på, jobbiga skrikande barn på praktiken idag som jag ville vrida nacken av, men även söta och snälla barn. Gick och mde mig med Kompis en stund och ringde massvis av samtal. Men allt gick väldigt bra fick se lite namn som man alltid blir lika glad av att se (Jennifer fattar vad jag menar haha) men men..

Riktigt lyckad dag och imorgon blir minst lika bra.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0