Städa, städa, städa..

Jag hatar att städa, verkligen hatar det. Men man måste ju städa nu när det är jul, mitt rum håller på att bli galet rent. Jag iof älskar julen och jag vet inte hur man inte kan älska julen. Jag har jätte många kompisar som är antijul, som är anti allt som har med julen att göra. Men jag älskar fortfarande julen om man bortser från julstädandet, hahaha..

Snart ska jag iväg till stan och träffa Thea, vi ska byta våra julklappar och jag ska ge henne Jennifers julklapp också. Sen ska vi iväg och shoppa lite saker till Theas familj och vänner, hahaha, Thea och vara snabb med julklappar går inte riktigt ihop. Jag är däremot klar med mina julklappar, jag har köpt alla, jag var klar förra veckan. Jag har lämnat nästan alla till de som ska ha dom sista kvar idag och det är ju som sagt till Thea.

Det är inte många dagar kvar nu, jag verkligen längtar, det går massor med julfilmer på tv och jag börjar verklighen känna hur julstämmningen sprider sig inom mig.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0