Snö, underbar snö.


God jul, det snöar ute, jag är överlycklig. Har ätit julmat, tar det lungt och läser lite av Snabba Cash, nu när jag äntligen har tid. Men alla fall, jag sitter här med en stor varm kofta, ska ta en kopp te. Boken är bland de bästa böckerna jag någonsin har läst. Visst inte lika bra som twlight serien, för den är så sjukt underbar, men nära alla fall. Jag har sjukt höga förväntningar på den också för alla som har läst den säger att den är as bra. Jag vill läsa hans andra bok också, Aldrig Fucka Upp. Men men, nu ska jag fortsätta mitt läsande, sätta på lite julmusik, tända några ljus och kanske kolla ut lite då och då för att de att snön fortfarande faller ner.

Sen är det ju dags för Kalles jul, hoppas eran jul bli toppen.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: H *

- merry xmas : )

2008-12-24 @ 21:04:20
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: H *

- detsamma baby !

2008-12-24 @ 23:20:07
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0