Shopping..

Ja dagen har varit ganska bra faktiskt. Sov tills klockan var tolv, gick vid ett för att åka till Globen och shoppa och träffa min kompis. Fikade, kollade på h&m och lite andra affärer, köpte två par leggins och köpte handdesinfektion. Sen åkte jag och träffade min kompis Jennifer inne i stan, vi gick runt och kollade på Åhléns och massor med h&m affärer. och eftersom jag inte hittade det jag ville ha på Åhléns inne i stan så vi drog till Skanstull och där hittade jag det, jag hittade min dvd Mysteriet på Greveholm det är min favorit julkalender ever och nu kan jag kolla på det föralltid. Sen drog vi och köpte varsin Chai-latte och drog hem till Jennifer.


Imorgon fortsätter shoppingen, vi ska kolla på tyger m.m.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0