Shakespeare in love..

Jag satt självklart fastlimmad framför tv:n och kollade på Shakespeare in love, som enligt mig är en av de mest underbara kärleksfilmerna någonsin. Jag älskar den, den är så vacker, så underbar. Och hur snygg är inte Joseph Fiennes i filmen?! Hans karaktär som William Shakespreare gör honom bara mer underbar, samtidigt som Gwyneth Paltrow är underbart vacker.


Som sagt jag älskar verkligen Shakespeare in love, den är så vacker.

"My story starts at sea... a perilous voyage to an unknown land... a shipwreck... the wild waters roar and heave... the brave vessel is dashed all to pieces, and all the helpless souls within her drowned... all save one... a lady... whose soul is greater than the ocean... and her spirit stronger than the sea's embrace... not for her a watery end, but a new life beginning on a stranger shore. It will be a love story... for she will be my heroine for all time. And her name will be Viola."

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Nave

tack dsm! <3 :) lite seg på att svara kommentarer, men hoppas du fick många fina presenter :D

2008-12-29 @ 13:31:36
URL: http://naviich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0