Riktigt härlig dag..

Idag var en helt underbar dag. Först var det ju självklart våran fantastiska praktik som man bara älskar pga av alla. Sen så hade jag och Jennifer julklappsutdelning idag, vilket var helt galet kul. Alla blev jätte glada och Micke vart jätte glad över sina snygga rosa saker, speciellt sin underbart fina angeltofflor...



Mickes jätte vackra tofflor, alla skrattade jätte mycket åt att i hade köpt dom, men han var sjukt glad.
Och vem ringde till våran casting idag? Jo, Josefin Crafoord, som är helt galet cool. Vilket jag också var tungen att medela henne.


Sen så fortsatte dagen som vanligt.
Efter praktiken drog jag och Jennifer en snabbis till espresso house och köpte en chai-latte (som vanligt alltså). Väntade på att tiden skulle gå, sen drog vi till Bagis för att träffa Maija och planera vårt projektarbete som alla säkert vet är det idol. Vi hade alla fall väldigt kul, det gick bra och vi kom fram till riktigt bra saker. Som att Jennifer skulle maila Jan haha.. Men men, sen repade vi lite på teatern. Efter det drog vi till tunnelbanan, jag och Jennifer gick och sjöng på Lucia låtar, för vet ni vad? På lördag är det Lucia. Tiden går snabbt, imorgon ska jag träffa Anna efter praktiken, vi ska köpa julklappar och fika för att fira våran underbara namnsdag. Men men nu ska jag fixa lite kvällsmat och efter det ska jag sova, upp tidigt imrogon för att dra till praktiken.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0