Ojojoj, nu var det ett tag sen..

Ja, nu har det varit ett tag sen jag skrev sist, det är ju självklart pga att min älskade dator inte är tillbaka än. Helgen var väldigt nice, jobbade lördagen, sen var det 90-tals fest hemma hos Jennifer som slutade med att klockan blev 00.00 och vi firade år 2000, haha. Sen var jag så sjukt trött, med tanke på att jag hade varit uppe sen klockan 05.00. Så då gick jag och la mig.

Vaknade på söndagen, Jennifer och Anna sov vidare så jag drog för att träffa min kära syster i årstaberg. Sen var den dagen på jobbet ganska jätte seg, gjorde iog några snygga julgrupper, men sen var det inte mycket mer somhände. Men men, man kan ju inte få allt i livet.

Idag har ju varit en ganska underbar dag. Först min kära praktik, som jag verkligen älskar jätte mycket. Massa roliga människor som var där och så hade vi väldigt kul, valpen är fortfarande lika söt och underbar, fast tänderna har blivit riktigt vassa haha.. Sen efter praktiken drog jag och Jennifer in till stan där jag köpte julklapp till min kära syster yster och kollade på lite härliga grejer.. Sen drog vi till teatern. Vi hade sjukt kul och nu sitter jag här bakom datorn och segar. Känns som jag inte har suttit bakom en dator på riktigt länge, vilket jag inte har om man bort ser från den på praktiken, men annars har jag inte suttit vid en dator på tre dagar. Det känns lite, jaa... konstigt.. Men något riktigt skönt imorgon behöver jag inte komma till praktiken förns kl. 11.00 sjukt skönt.

Hoppas allting är bra med er.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0