Myspys med film hos Jennifer.

Så, då var man hemma hos Jennifer igen, hahaha. Japp efter en seg dag hemma hos mig så fortsätter allt hemma hos Jennifer. Först åt vi mat och kollade på Harry Potter, fan va kär jag är i Rupert Grint, seriöst. Jennifer är lite kär i Daniel hehehe, det är ju kul, vi ska åka till London och bli tillsammans med dom haha.


Sen fortsatte dagen, vi sitter och kollar på den mest underbara filmen alla fall en av den mest underara filmerna alla fall. Love Actually, den är så sjukt underbar och jag älskar han som spelar Karl, han är så jävla snygg hur kär blir man inte i honom? Hhahahaahahahahahaha, jag döööör sååå sexig.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0