Massvis med film.


Japp då var jag och lämna in min älskade mobil idag för lagning, så nu sitter jag med en gammal skräpig nokia, men det är väl bättre än inget. Fick Batman the dark knight idag, den är så sjukt underbar. Även 3 för 99 filmer, Notting Hill, Vingar av glas och Clueless. Haha, japp japp, jag älskar verkligen film. Men men alla fall, vet inte riktigt vad som händer idag. Förutom att det är körslaget och jag ska sitta bänkad framför tv:n.Måste hitta lite nya kläder, nu när jag har fått lite cash, måste hitta något till nyår. Kanske något i färg? Hahah, men men, nu ska jag kolla på film och vänta på att pappa installerar digitalboxen.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0