Julklapps byte och ikea.

Träffade Melica en snabbis, efter vi hade vaknat. Vi somnade inte förns klockan var 04.40 efter att ha suttit och kollat på Girls of the Playboy mansion. Men men, vaknade klockan 11.05 och bah, fan va skulle gått upp för en timme sen, segade lite, tills klockan var ca 11.40 ringde Melica för att bestämma en tid att mötas och byta julklappar. Bytte, sen var det bara att bege sig hem.

Väl hemma åt jag mat, efterrätt och chillade en stund. Sen drog jag och mamma till Ikea för att handla lite grejer, vi åt man där och jag hittade lite lådor som jag ville ha. Verkligen behövde ha för att kunna fixa så att det blir lite ordning i mitt rum, så dagen inköp vart 4st. Lingo lådor från ikea.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0