Jennifer är hemma.

Nu blev jag glad, Jennifer kom hem lite tidigare, vem tycker inte om de liksom? Jag vart alla fall glad. Ska dra till hemme, ska bara packa ner lite saker, fixa i ordning det sista. Ikväll blir det ju självklart körsöaget, japp japp. Vi ska ha en trevligt kväll som alltid. Jag ska ta med mig lite filmer så har vi lite mer att göra. Jag vet inte om jag berättade att jag inte har sovit i natt? Jag har alla fall inte kunnat sova, jag försökte gång på gång, men det gick bara inte. Vad ska man göra? Lär väl kanske inte bli så mycket sömn idag heller?! Men det får man väl se, haha. Jag har börjat köra på lilla My tofs den senaste tiden, jag har alltid kännt mig lite som henne, men men, det har inget med saken att göra.. Snart ska jag som sagt iväg, ska kolla att jag har allt, sen är det ut för att vara med Jennifer.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0