Hejsan hoppsan, får låna pappas dator.

Så då fick jag låna pappas underbara laptop för tillfället eftersom jag inte har min egen. Fan vad jag älskar min pappa, är så sjukt skönt att sitta med dator i mitt rum och känna att allt nästan är normalt. Nu sitter jag och kollar på Vänner iof tog det precis slut, ska väl kolla på Andra avnyn eller nått. Imorgon ska det bli utgång, krogen antagligen, denna helg ska bli så sjukt bra. Idag har jag och Jennifer köpt julklappar åt varandra, trasslat som fan och haft jobbiga människor på våran praktik. När jag skulle hem var det en jävla kärring som jag serist ville döda på tuben, men men..

Varför klaga, nu har jag ju en dator att sitta vid, jag är så sjukt glad, tack pappa!
<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0