Härligt med helg.

Började helgen bra, med hemma kväll eftersom jag börjar bli ganska sjuk och det vill jag ju inte. Satt och kollade på idol som vanligt, vart väldigt glad att Alice gick vidare önskar att hon vinner. Även om jag är ganska säker på att Kevin är den som kommer att vinna.. Men men, vad ska man göra?! Hejar alla fall på Alice..

Kevin och Alice är i final. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Men jag hoppas på det bästa så får man se vad som händer.

Sen blev det lördag jag åkte in till Globen med Jennifer och Anna, vi shoppade mer julklappar till våra handlerade och jag och Anna kom på vad vi skulle köpa till varandra i julklapp. Vi har nämligen gjort så att vi ska mötas på våran namnsdag och fira att vi heter Anna hahaha (den 9 dec, för alla som inte visste det) sen ska vi till Åhléns och köpa julklapp. Sen så fortsatte dagen, sen kom kvällen som var ganska mysig eftersom jag träffade massa människor som jag känner sen så drog vi hem..

Vaknade ganska tidgt imorse, det vill säga vid typ halv ett, var så jävla trött. Kollade på Idol igen, sen var det dags för stjärnor på is, som jag har längtat till finalen hahahahha, men det var alla fall kul. Jag menar det har ju blivit en tradition för mig att kolla på det på söndagsmorgonen när jag vaknar, idag är det även första advent.. Jag har suttit och kollat på massa tv och arit allmänt seg, men jag säger bara GRATTIS till Markus & Johanna som jag har röstat på sen början av hela skiten..

Markus och Johanna Foto: Linn Muhr/TV4

Nu ska jag gå och äta min söta pepparkaka som jag fick av mamma.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: tack så mycket :) <3

2008-12-08 @ 19:52:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0