Hahahahahahaha, Jeff Dunham.

Jag sitter och kollar på Jeff Dunham spark of insanity det är så galet kul. Hahaha, jag älskar det. Dagen har varit riktigt bra, träffade Thea klockan 16.00 hann träffa Berra innan Thea kom. Sen gick vi runt på stan köpte lite julklappar, vi stog i kö i hundra år inte på Mega store, vi gick runt i vad som kändes som flera timmar, inne på Lagerhaus och sen gick vi till Bengans för att köpa en CD och vad ser vi då? Jo, Dannys skiva som dom har släppt två dagar för tidigt, den ska ju komma ut på julafton. Men men, alla fall, drog hem och nu sitter jag framför datorn och tv:n och segar.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

Heyhej!

Jag undrar om du behöver hjälp med en bloggdesign eller om du vet nån som behöver en? :)



Ha en trevlig Tisdag :)

2008-12-23 @ 02:47:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0