Gårdagens Twilight och dagens Björn <3

Okej vi börjar väl med Twilight då.
Om man ser den från ett filmperspektiv var den helt undrbar, ser man den från bokens perspektiv blir man lite besviken. Visst den var ju fortfarande bra, det är inte att den är dålig. Men man saknade vissa delar och man ville ju se slutet som i boken! Jag tycker att det var ganska lycket, inte som Harry Potter lyckat, för där är det sjukt bra om man bortser från att han inte har gröna ögon i filmen, vilket är irriterande. Deras specialeffekter när solen lös över Edward var så sjukt dåligt gjort, det var riktigt skratretande, pluas att Charlie ska ju ändå va snäll mot Edward, varför va han inte det? Roligaste måste ju va att de har tre personer från OC, en från Grey's Anatomy och en från Harry Potter med i filmen, vilken blandning hahahaha.. Och ända gången Robbie (Edward) är snygg i filmen är när han kommer ut på skolgården med Bella i sina wayfarers och ett jätte leende. Filmen var ändå bra trots "omständgheterna".. Och för att avsluta varför sa han aldrig "I love you"? Men men, den va ju ändå bra.. Längtar lite tills New Moon kommer ut och hoppas den blir bättre.


Dagen var alla fall sjukt bra kom till praktiken, ringde runt som vanligt. Lekte med kompis, ringde lite mer, sen dror vi till ica. Där Jennifer köpte sin lunch, jag köpte min på grillen idag, stog och väntade och sjöng och hade tråkigt och så säger killen som står och väntar "fint du sjunger" samtidigt som han ler jätte stort. Jag sa tack och tyckte det var lite pinsamt, kom tillbaka till praktiken och åt.. Satt och pratade lite med Elsa, sen så fixade vi lite olika saker, jag skulle försöka starta en grej problemet var bara att man var tvungen att svara på massa konstiga frågor så vi sket i det. Sen säger Mari "Anna, ville du gå på Björns signering idag? Och när var den?" Så fick vi ett papper hahaha.. Sen så drog vi till Åhléns där jag köpte hans DVD och fick den signerad sen blev det ett snabbt kort och en kram, jag älskar Björn <3


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0