Gårdagen.

Ja, då drog vi till Viper i går då, jag började och kände mig sjukt taggad. Efter ett tag var det lite segt, men de vart ppet där nere vi drog dit och dansade massor, hade ganska kul, sen vart det sjukt segt på nått sett vi drog upp och ja, allting var väldigt spänt, Jennifer hade ont i huvet och jag kände mig ganska opepp, men vi tog tag i det och drog ner och hade kul. Det tråkigaste som hände var att Kevin vann idol, det förstörde stämningen, men men..

Säger bara kläderna som Alice hade i finalen var ju så sjukt snygga. Speciellt den blåa, den var helt galet snygg. Fan va kul vi hade innan vi drog ut. Vi satt och kollade på Idol (självklart) så kommer typ alla som har varit med i Idol ut, jag blev galet glad när Erik kom, sen kommer Danny så jag och Jennifer sitter och skriker, plötsligt hör man Anna skrika jätte högt. Jag och Jennifer vänder oss om och kollar lite konstigt, på henne.
Jennifer "Varför skriker du för?"
Anna "Jag trodde det var Darin"
Jag och Jennifer "Hahahahahahahahahaha.."

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: regina

Skorna hon hade på sig där var galet snygga=)

2008-12-15 @ 08:47:21
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0